
Анализ на случай: Влизане на международен онлайн магазин на нов пазар
Добре подготвено навлизане на пазара чрез BIANO може да бъде отлична инвестиция за големи играчи, които търсят стабилни резултати от самото начало и имат възможност за разширяване на инвестициите си.
Общ преглед
Анализиран период: юни – ноември 2024
Цел: Интегриране на нов първокласен международен онлайн магазин в Biano.bg.
Ситуация:
Немски онлайн магазин с нискобюджетни мебели и градински продукти и ограничено портфолио решава да се разшири в Унгария. Целта му е да постигне възможно най-голям пазарен дял, като същевременно запази здравословен ROAS. До края на периода на растеж, магазинът достига около 3% от трафика, насочен от BIANO (от над 200 магазина).
Предложено решение:
Създаване на акаунт и среда, в която резултатите са постижими от първия момент:
- Пълна настройка на акаунта в BIANO, включително Pixel
- Създаване на фийд, фокусиран върху най-добре представящите се продукти в категориите, където BIANO има най-добри резултати
- Бавен старт и постепенно увеличаване на външни кампании за събиране на данни от BIANO за оптимални резултати
Резултати:
Отлични общи резултати от сътрудничеството, с подчертани успехи:
- Целевият ROAS е постигнат още през първия месец: Дори при по-малък мащаб (25+ транзакции), сътрудничеството беше печелившо за партньора
- Експоненциален растеж на трафика през първото тримесечие: След стабилни начални резултати осигурихме над 100% месечен ръст на кликванията при запазване на оптималните стойности
- Идеално ниво на трафик, достигнато преди пиковия сезон: Навременното начало е ключово – партньорът се присъедини преди края на годината и стратегията беше оптимизирана
- Статус на топ партньор в рамките на 6 месеца: Онлайн магазинът е вече стабилен рекламодател в BIANO и е сред топ 15 на унгарския пазар
Добре подготвено навлизане на пазара чрез BIANO може да бъде отлична инвестиция за големи играчи, които търсят стабилни резултати от самото начало и имат възможност за разширяване на инвестициите си.