Списание

Не целият трафик е равностоен – и не всеки посетител е готов да купи. В електронната търговия не става въпрос само за привличане на трафик, а по-скоро за разбирането на неговия произход и ролята му в пътешествието на клиента.

В непрестанното търсене на резултати, много маркетолози в електронната търговия несъзнателно попадат в капан. Той не е очевиден. Дори често изглежда като успех. ROAS (Return on Ad Spending/ Възвръщаемост на разходите за реклама) изглежда страхотно. COS (Разход

Лятото е възможност за повишени продажби. Фокусирайте се върху градински мебели, продукти за вода, семейно обзавеждане и решения за охлаждане, за да отговорите на сезонното търсене.

Поддържането на стабилен акаунт с контролиран COS е възможно чрез добре планирани и наблюдавани кампании. С фокус върху ефективността и проактивното управление може да се осигури устойчив ръст и по-добра възвръщаемост на инвестициите.

Добре подготвено навлизане на пазара чрез BIANO може да бъде отлична инвестиция за големи играчи, които търсят стабилни резултати от самото начало и имат възможност за разширяване на инвестициите си.

Тази статия разглежда защо атрибуцията по последно кликване не е достатъчна в съвременната електронна търговия — и кои модели предлагат по-точни и полезни прозрения.

Но що се отнася до електронната търговия, най-бързият вариант невинаги е и най-ефективният — особено ако целта ви не е просто да представите продукти, а да ги продадете. Именно тук опитните копирайтъри все още превъзхождат AI.